İlk villa tatilimizdi çok memnun kaldık. Sude Hanım villaya giriş tarihimizden çıkış tarihimize kadar hep ilgili güler yüzlü davrandı. Villa gayet temiz düzenliydi, kesinlikle tercih edebilirsiniz. İnşallah seneye tekrar gelmek istediğimiz bir villa herkese tavsiye ederiz.
Biz Eylül ayında sekiz kişi bir hafta burada kaldık. Herkesin adına söyleyebilirim ki birebir fotoğrafların aynısıydı, tertemiz bir şekilde teslim aldık. Her şeyden çok çok memnun kaldık sorumlusu Buğra Beye her şey için ilgisi için çok çok teşekkür ederiz :)
Geçtiğimiz hafta 5 gece kalma fırsatımız oldu gerçekten mükemmel bir yer. Evde her türlü demirbaş eşya mevcut. Markete sahile araçla max 3-5 dk uzaklıkta mekan. Yetkili kişi Işık Bey'e ayrıca teşekkür ediyorum.
Villanın temizliğinden tutun aklınıza gelecek her şey tertemizdi. Mutfak eşyaları yeterli sayıda mevcuttu🌸 Kısacası villa aşırı aşırı güzeldi çok rahat ettik 🌸 Ama en önemlisi villa sahipleri çok cana yakındı, sanki bizden biriydi neye ihtiyacımız olduysa koşup getirdi. Her şey için çok teşekkür ederiz Sude Hanım ❤️❤️❤️
Tereddütlerim çoktu gitmeden önce ancak ev gerçekten fotoğraflarda gördüğü kadar güzel ve bakımlı. Eve girdiğiniz an temizliği hissediyorsunuz. İhtiyacınız olan her şey evde mevcut. Güler yüzlü de bir ev sahibesi var. Gitmek isteyenler tereddüt etmeden gidebilirler. Ayrıca atıştırmalık hediyesi için de ev sahibemize teşekkür ederim.
7 gece tertemiz sakin huzurlu Bir tatil geçirdik eşim ve iki çocuğumla ev muazzam temiz yeni ve A'dan Z'ye her şey düşünülmüş. Sorumlu Levent Bey gayet ilgili. Konumu çok güzel, merkeze ve Ölüdeniz'e istediğimiz an çok rahat ulaşabildik. Sadece Eylül ortası gittiğimiz için konumdan dolayı geceleri baya serindi. Sorun etmedik çünkü her odada klima var. İyi ki Villa Reyonunu tercih etmişiz ve kesinlikle tercih etmeye de devam edeceğiz, teşekkürler