Harika bir tatildi. Villa sahibi Leyla hanım çok ilgili ve güler yüzlü kendisine çok teşekkür ediyorum. Göcek tarafında harika bir tatil yapmak isterseniz tercihiniz burası olmalı kesinlikle. Tam orta noktada tüm plajlara yakın
Çok güzel kesinlikle tavsiye ederim. Tatil için gerekli Her şey mevcut. Çocuklar için de çok güzel ve keyifli. Konumu da her yere yakın. Elif hanım çok teşekkür ederim 🙏
Müstakil villa dediğin böyle olur her şeyi mükemmel temizlik heyecan dolu bir villa çok güzel sakın sessiz bir yer manzaralı ayrıca plaja çok yakın 10 dk yürüme mesafesi ve villa sahipleri çok güler yüzlü hoş insanlardır kurban bayramında bir hafta kaldım çok memnun kaldım
Her şey resimlerde göründüğü gibi . Villa eksik dediğimiz hiç bişey yok. İlgi alaka ikramlar harikaydı. Çok memnun kaldık . Araba ile merkezlere 5 dk mesafede 🙏
Kesinlikle ama kesinlikle tekrar gelmeyi düşünmüyorum ve kalmaktan memnuniyet duyacağım bir villa müşteri memnuniyeti düşünülmüş ihtiyacınız olan her şey mevcut. Konum olarak müthiş her şey ayağınızın altında. İlgi alaka ve güler yüzünüz için teşekkür ediyorum 🥰
Oldukça temizdi, 3 ayrı çift kişilik yatak odası, 1 ayrı 2 kişilik tekli yatağı olan oda, her odada ve salonda klima mevcuttu, mutfak gereçleri fazlasıyla vardı, özellikle havuzdayken hiç kimse görmeyecek şekilde tasarlanmış olması oldukça iyiydi ve market vs her şeye yürüme mesafesinde yakınlıktaydı. Evimizdeki kadar rahat 4 gün geçirdik teşekkürler
Haziran 7-11 tarihler arası ailemle kaldık gerçekten çok memnun kaldım temiz hijyen bir ortam villa sahibi güler yüzlü ailesiyle karşıladılar çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim ❤️
Yola yakınlığı ve çok merkezi olması bizi biraz tedirgin etmişti ancak geldiğimizde manzaranın güzelliği ve ulaşımın bu kadar rahat olması bizi kesinlikle cezbetti. Konumdan ve dışarıdaki seslerden de hiç rahatsız olmadık. Bayramda yoğun zamanda gelmemize rağmen gürültü veya kalabalıkla ilgili hiç sorun yaşamadık. Zaten gözünüz deniz manzarasından başka bir şey de görmüyor :)
Geçen sene eşim ve çocuklarım ile beraber gittik, geçirdiğimiz en güzel tatildi, herşey çok güzel düşünülmüş,denize de yakındı,tekne turuda yaptık, marketler yakın,ev sahibi çok ilgili,gecenin sessizliği ve huzuru,biz bayıldık, umarım bir daha tekrarlanır ☺️